Wat vindt de cliënt van zijn leven? Wat wil hij leren? Wat vindt hij belangrijk? En dan de vraag kunnen wij hem hierbij helpen en zo ja hoe doen we dit zo goed mogelijk?
Dit zijn vragen die het zorgkantoor jaarlijks aan ons stelt. Wij geven dan antwoord in het kwaliteitsrapport. We vertellen over de onderwerpen die we van jou horen en ook over hoe we met jou in gesprek gaan over de ondersteuning. Ieder jaar evalueren we samen met jou je ondersteuningsplan, we gaan in gesprek met behulp van ‘Dit vind ik ervan’ en we doen een risico-inventarisatie.
Natuurlijk hebben alle medewerkers hun eigen persoonlijkheid, kennis en kwaliteiten en is het nodig om dit inzichtelijk te hebben (reflectie) en te ontwikkelen. Ook hierover vertellen we in het kwaliteitsrapport aan het zorgkantoor.
In dit kwaliteitsrapport kun je lezen wat er goed ging in de begeleiding van het Jagerhuis. Ook vertellen we hier wat we anders willen doen in het komende jaar om jou nog beter te kunnen begeleiden. Naast het uitgebreide kwaliteitsrapport, hebben we ook een cliëntversie geschreven. De cliëntversie is een samenvatting van het kwaliteitsrapport.